Třída pro vytvoření tabulky se záhlavími řádků. ...
Veřejné metody | |
Tabulka (int radky, int sloupce, int ohraniceniTabuky, int okrajeBunkyTab, Color barvaPozadiTab, Color barvaPismaTab, boolean prvniHlavickaTab, boolean posledniSlJiny) | |
void | vyprazdniTabulku (boolean vcetnePrvniho) |
void | nastavObsah (int radek, int sloupec, String hodnota) |
void | nastavBarvu (int radek, int sloupec, Color barvaPozadiB, Color barvaPismaB) |
void | minimalizaceSirky () |
void | zmenRozmery (int novyPocetRadku, int novyPocetSloupcu) |
void | posunRadek (int radek, int smer, int pocet) |
void | paintComponent (Graphics g) |
String | vratObsah (int radek, int sloupec) |
Color | vratBarvu (int radek, int sloupec, int pismoPozadi) |
int | vratPocetRadkuTabulky () |
int | vratPocetSloupcuTabulky () |
Dimension | getPreferredScrollableViewportSize () |
int | getScrollableUnitIncrement (Rectangle visibleRect, int orientation, int direction) |
int | getScrollableBlockIncrement (Rectangle visibleRect, int orientation, int direction) |
boolean | getScrollableTracksViewportWidth () |
boolean | getScrollableTracksViewportHeight () |
Statické veřejné atributy | |
static final int | POSUN_VLEVO = 0 |
static final int | POSUN_VPRAVO = 1 |
Privátní metody | |
void | prekresliTabulku () |
Privátní atributy | |
int | pocetRadku = 0 |
int | pocetSloupcu = 0 |
int | ohraniceni = 0 |
String[][] | bunky |
Color[][][] | barvyBunek |
Color | barvaPozadi |
Color | barvaPisma |
int | sirkaPlatna = 0 |
int | vyskaPlatna = 0 |
int | okrajeBunky = 4 |
int | sirkaPrazdneho = 5 |
int | sirkaBunky = 5 |
int | vyskaBunky = 10 |
FontMetrics | metrikaFontu = null |
boolean | prvniHlavicka = false |
int | sirkaPrvniho = 5 |
boolean | posledniJiny = false |
int | sirkaPosledniho = 5 |
Třída pro vytvoření tabulky se záhlavími řádků.
Třída pro vytvoření tabulky, která má záhlaví v jednotlivých řádcích prvního sloupce, nebo vůbec. V případě, že se text nevejde do buňky tabulky, buňky jsou automaticky rozšířeny. První a poslední sloupec mohou mít jinou šířku, než sloupce ve zbytku tabulky. Rozměry tabulky lze za běhu měnit. Tabulka by měla být umístěna ve skrolovacím panelu, jehož skrolovatelnou oblast a krok skrolování nastavuje v rámci implementace rozhraní Scrollable.
Definice je uvedena na řádku 52 v souboru Tabulka.java.
boyermooredemo.Tabulka.Tabulka | ( | int | radky, | |
int | sloupce, | |||
int | ohraniceniTabuky, | |||
int | okrajeBunkyTab, | |||
Color | barvaPozadiTab, | |||
Color | barvaPismaTab, | |||
boolean | prvniHlavickaTab, | |||
boolean | posledniSlJiny | |||
) |
Konstruktor třídy, vytvoří tabulku a provede inicializaci
radky | Počet řádků tabulky | |
sloupce | Počet sloupců tabulky | |
ohraniceniTabuky | Tloušťka ohraničení buněk tabulky a současně 1/2 tloušťky ohraničení celé tabulky | |
okrajeBunkyTab | Okraje buňky v tabulce | |
barvaPozadiTab | Barva pozadí tabulky | |
barvaPismaTab | Barva písma v tabulce | |
prvniHlavickaTab | Určuje, zda bude 1. sloupec sloužit jako hlavička tabulky | |
posledniSlJiny | Určuje, zda bude mít poslední sloupec tabulky jinou šířku |
Definice je uvedena na řádku 152 v souboru Tabulka.java.
Dimension boyermooredemo.Tabulka.getPreferredScrollableViewportSize | ( | ) |
Metoda pro zjištění zobrazované oblasti ve skrolovacím panelu
Definice je uvedena na řádku 744 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.getScrollableBlockIncrement | ( | Rectangle | visibleRect, | |
int | orientation, | |||
int | direction | |||
) |
Metoda pro nastavení bloku skrolování
visibleRect | Viditelný obdélník | |
orientation | Orientace | |
direction | Směr |
Definice je uvedena na řádku 769 v souboru Tabulka.java.
boolean boyermooredemo.Tabulka.getScrollableTracksViewportHeight | ( | ) |
Metoda pro získání výšky pohledu skrolovací stopy
Definice je uvedena na řádku 788 v souboru Tabulka.java.
boolean boyermooredemo.Tabulka.getScrollableTracksViewportWidth | ( | ) |
Metoda pro získání šířky pohledu skrolovací stopy
Definice je uvedena na řádku 779 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.getScrollableUnitIncrement | ( | Rectangle | visibleRect, | |
int | orientation, | |||
int | direction | |||
) |
Metoda pro nastavení jednotky skrolování
visibleRect | Viditelný obdélník | |
orientation | Orientace | |
direction | Směr |
Definice je uvedena na řádku 756 v souboru Tabulka.java.
void boyermooredemo.Tabulka.minimalizaceSirky | ( | ) |
Metoda pro minimalizaci šířky buňky tabulky
Definice je uvedena na řádku 334 v souboru Tabulka.java.
void boyermooredemo.Tabulka.nastavBarvu | ( | int | radek, | |
int | sloupec, | |||
Color | barvaPozadiB, | |||
Color | barvaPismaB | |||
) |
Metoda pro nastavení barev buňky
radek | Řádek, na kterém se buňka nachází | |
sloupec | Sloupec, na kterém se buňka nachází | |
barvaPozadiB | Nová barva pozadí buňky | |
barvaPismaB | Nová barva písma v buňce |
Definice je uvedena na řádku 323 v souboru Tabulka.java.
void boyermooredemo.Tabulka.nastavObsah | ( | int | radek, | |
int | sloupec, | |||
String | hodnota | |||
) |
Metoda pro nastavení obsahu buňky
radek | Řádek, na kterém se buňka nachází | |
sloupec | Sloupec, na kterém se buňka nachází | |
hodnota | Nová hodnota v buňce |
Definice je uvedena na řádku 255 v souboru Tabulka.java.
void boyermooredemo.Tabulka.paintComponent | ( | Graphics | g | ) |
Metoda pro vykreslení tabulky
g | Grafický objekt |
Definice je uvedena na řádku 551 v souboru Tabulka.java.
void boyermooredemo.Tabulka.posunRadek | ( | int | radek, | |
int | smer, | |||
int | pocet | |||
) |
Metoda pro posun obsahu buněk v řádku tabulky
radek | Řádek tabulky | |
smer | Směr posuvu: POSUN_VLEVO - vlevo, POSUN_VPRAVO - vpravo | |
pocet | Počet posuvů |
Definice je uvedena na řádku 507 v souboru Tabulka.java.
void boyermooredemo.Tabulka.prekresliTabulku | ( | ) | [private] |
Metoda pro překreslení tabulky
Definice je uvedena na řádku 536 v souboru Tabulka.java.
Color boyermooredemo.Tabulka.vratBarvu | ( | int | radek, | |
int | sloupec, | |||
int | pismoPozadi | |||
) |
Metoda pro zjištění aktuální barvy buňky
radek | Řádek, na kterém se buňka nachází | |
sloupec | Sloupec, na kterém se buňka nachází | |
pismoPozadi | 0 - barva písma v buňce 1 - barva pozadí buňky |
Definice je uvedena na řádku 714 v souboru Tabulka.java.
String boyermooredemo.Tabulka.vratObsah | ( | int | radek, | |
int | sloupec | |||
) |
Metoda pro zjištění aktuálního obsahu buňky
radek | Řádek, na kterém se buňka nachází | |
sloupec | Sloupec, na kterém se buňka nachází |
Definice je uvedena na řádku 700 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.vratPocetRadkuTabulky | ( | ) |
Metoda pro zjištění počtu řádků tabulky
Definice je uvedena na řádku 724 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.vratPocetSloupcuTabulky | ( | ) |
Metoda pro zjištění počtu sloupců tabulky
Definice je uvedena na řádku 734 v souboru Tabulka.java.
void boyermooredemo.Tabulka.vyprazdniTabulku | ( | boolean | vcetnePrvniho | ) |
Metoda pro vyprázdnění tabulky a nastavení výchozí barvy všech buněk
vcetnePrvniho | Pokud je false, první sloupec se ponechá beze změny |
Definice je uvedena na řádku 207 v souboru Tabulka.java.
void boyermooredemo.Tabulka.zmenRozmery | ( | int | novyPocetRadku, | |
int | novyPocetSloupcu | |||
) |
Metoda pro změnu rozměrů tabulky
novyPocetRadku | ||
novyPocetSloupcu |
Definice je uvedena na řádku 410 v souboru Tabulka.java.
Color boyermooredemo.Tabulka.barvaPisma [private] |
Barva písma v tabulce
Definice je uvedena na řádku 83 v souboru Tabulka.java.
Color boyermooredemo.Tabulka.barvaPozadi [private] |
Barva pozadí tabulky
Definice je uvedena na řádku 79 v souboru Tabulka.java.
Color [][][] boyermooredemo.Tabulka.barvyBunek [private] |
Pole s barvami buněk
3. rozměr rozlišuje barvu písma [0] a barvu pozadí [1]
Definice je uvedena na řádku 75 v souboru Tabulka.java.
String [][] boyermooredemo.Tabulka.bunky [private] |
pole s obsahy buněk tabulky
Definice je uvedena na řádku 69 v souboru Tabulka.java.
FontMetrics boyermooredemo.Tabulka.metrikaFontu = null [private] |
Metrika fontu - obsahuje metody pro zjišťování šířky a výšky řetězce
Definice je uvedena na řádku 111 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.ohraniceni = 0 [private] |
Tloušťka ohraničení buněk tabulky, kolem celé tabulky bude ohraničení dvojnásobné.
Definice je uvedena na řádku 65 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.okrajeBunky = 4 [private] |
Okraje buňky
Definice je uvedena na řádku 95 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.pocetRadku = 0 [private] |
Proměnná pro počet řádků tabulky
Definice je uvedena na řádku 56 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.pocetSloupcu = 0 [private] |
Proměnná pro počet sloupců tabulky
Definice je uvedena na řádku 60 v souboru Tabulka.java.
boolean boyermooredemo.Tabulka.posledniJiny = false [private] |
Proměnná, která určuje, zda bude mít poslední sloupec tabulky jinou šířku
Definice je uvedena na řádku 124 v souboru Tabulka.java.
final int boyermooredemo.Tabulka.POSUN_VLEVO = 0 [static] |
Konstanta pro směr posunu vlevo
Definice je uvedena na řádku 133 v souboru Tabulka.java.
final int boyermooredemo.Tabulka.POSUN_VPRAVO = 1 [static] |
Konstanta pro směr posunu vpravo
Definice je uvedena na řádku 137 v souboru Tabulka.java.
boolean boyermooredemo.Tabulka.prvniHlavicka = false [private] |
Proměnná, která určuje, zda bude 1. sloupec hlavička tabulky, tedy zda mít 1. sloupec jinou šířku
Definice je uvedena na řádku 116 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.sirkaBunky = 5 [private] |
Šířka buňky tabulky
Definice je uvedena na řádku 103 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.sirkaPlatna = 0 [private] |
Šířka plátna, na kterém bude tabulka vykreslena
Definice je uvedena na řádku 87 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.sirkaPosledniho = 5 [private] |
Šířka posledního sloupce tabulky
Definice je uvedena na řádku 128 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.sirkaPrazdneho = 5 [private] |
Šířka prázdného řetězce v px
Definice je uvedena na řádku 99 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.sirkaPrvniho = 5 [private] |
Šířka 1. sloupce tabulky
Definice je uvedena na řádku 120 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.vyskaBunky = 10 [private] |
Výška buňky tabulky
Definice je uvedena na řádku 107 v souboru Tabulka.java.
int boyermooredemo.Tabulka.vyskaPlatna = 0 [private] |
Výška plátna, na kterém bude tabulka vykreslena
Definice je uvedena na řádku 91 v souboru Tabulka.java.