Vyhledávání v řetězci a tvorba seznamu změn GUI. ...
Veřejné metody | |
Algoritmus (AppletBoyerMooreDemo apABMD) | |
int | BMA (String P, String T) |
Privátní metody | |
void | vypocetDelta1 () |
void | vypocetDelta2 () |
Privátní atributy | |
AppletBoyerMooreDemo | ABMD |
char[] | text |
char[] | pat |
int | m |
int | n |
TreeMap< Character, Integer > | delta1 |
int | delta1Jine |
int[] | delta2 |
int[] | shoda |
TreeMap< Character, Integer > | poziceVDelta1 |
int | pocetVDelta1 |
Vyhledávání v řetězci a tvorba seznamu změn GUI.
Třída, kteá provádí vyhledávání řetězce v textu pomocí Boyerova-Mooreova algoritmu a ukládá informace do seznamu změn uživatelského rozhraní, které budou následně využity při vizualizaci. Jako počítadlo kroků využívá proměnnou pro počet kroků z appletu, čímž zajistí správnou hodnotu této proměnné po dokončení operace při ukončení v libovolném bodě. Aby se nevytvářely zbytečné instance konstant, využívá instanci třídy konstant, kterou vlastní applet.
Definice je uvedena na řádku 43 v souboru Algoritmus.java.
boyermooredemo.Algoritmus.Algoritmus | ( | AppletBoyerMooreDemo | apABMD | ) |
Konstruktor třídy
apABMD | Reference na applet pro demonstraci algoritmu |
Definice je uvedena na řádku 77 v souboru Algoritmus.java.
int boyermooredemo.Algoritmus.BMA | ( | String | P, | |
String | T | |||
) |
Metoda pro vyhledávání řetězce v textu a tvorbu seznamu změn uživatelského rozhraní pro vizualizaci. Nastavuje také počet kroků vizualizace ve třídě appletu.
P | Vyhledávaný řetězec | |
T | Prohledávaný text |
Definice je uvedena na řádku 92 v souboru Algoritmus.java.
void boyermooredemo.Algoritmus.vypocetDelta1 | ( | ) | [private] |
Metoda pro výpočet tabulky delta1
Definice je uvedena na řádku 537 v souboru Algoritmus.java.
void boyermooredemo.Algoritmus.vypocetDelta2 | ( | ) | [private] |
Metoda pro výpočet tabulky delta2
Definice je uvedena na řádku 656 v souboru Algoritmus.java.
Reference na applet pro demonstraci algoritmu
Definice je uvedena na řádku 47 v souboru Algoritmus.java.
TreeMap<Character,Integer> boyermooredemo.Algoritmus.delta1 [private] |
kontejner delta1
Definice je uvedena na řádku 58 v souboru Algoritmus.java.
int boyermooredemo.Algoritmus.delta1Jine [private] |
delta1 pro znaky, které nejsou v kontejneru
Definice je uvedena na řádku 60 v souboru Algoritmus.java.
int [] boyermooredemo.Algoritmus.delta2 [private] |
pole delta2
Definice je uvedena na řádku 62 v souboru Algoritmus.java.
int boyermooredemo.Algoritmus.m [private] |
délka hledaného řetězce
Definice je uvedena na řádku 54 v souboru Algoritmus.java.
int boyermooredemo.Algoritmus.n [private] |
délka prohledávaného textu
Definice je uvedena na řádku 56 v souboru Algoritmus.java.
char [] boyermooredemo.Algoritmus.pat [private] |
hledaný řetězec
Definice je uvedena na řádku 52 v souboru Algoritmus.java.
int boyermooredemo.Algoritmus.pocetVDelta1 [private] |
pomocná proměnná pro vizualizaci - počet položek v tabulce delta1
Definice je uvedena na řádku 69 v souboru Algoritmus.java.
TreeMap<Character,Integer> boyermooredemo.Algoritmus.poziceVDelta1 [private] |
pomocný kontejner pro vizualizaci - uchovává souřadnice v tabulce
Definice je uvedena na řádku 67 v souboru Algoritmus.java.
int [] boyermooredemo.Algoritmus.shoda [private] |
pole shoda
Definice je uvedena na řádku 64 v souboru Algoritmus.java.
char [] boyermooredemo.Algoritmus.text [private] |
prohledávaný text
Definice je uvedena na řádku 50 v souboru Algoritmus.java.