• Hlavní stránka
  • Balíky
  • Třídy
  • Soubory
  • Seznam souborů

ZmenaZobrazeni.java

Zobrazit dokumentaci tohoto souboru.
00001 /******************************************************************************
00002  * Název projektu: Aplet pro demonstraci Boyerova-Mooreova algoritmu
00003  * Balíček: boyermooredemo
00004  * Soubor: ZmenaZobrazeni.java
00005  * Datum:  14.4.2008
00006  * Poslední změna: 18.4.2008
00007  * Autor:  Jaroslav Dytrych xdytry00
00008  *
00009  * Popis: Třída pro uchování informací o změnách zobrazení při vizualizaci.
00010  *        Uchovává i informace pro vrácení každého kroku pro zpětné krokování.
00011  *
00012  ******************************************************************************/
00013 
00014 /**
00015  * @file ZmenaZobrazeni.java
00016  * 
00017  * @brief Třída ZmenaZobrazeni - uchování informací o změnách zobrazení při vizualizaci
00018  */
00019 
00020 package boyermooredemo;
00021 
00022 import java.awt.Color;
00023 
00024 /**
00025  * Třída pro uchování informací o změnách zobrazení při vizualizaci
00026  * 
00027  * Uchovává i informace pro vrácení každého kroku pro zpětné krokování.
00028  * 
00029  * @brief Uchování informací o změnách zobrazení při vizualizaci
00030  */
00031 public class ZmenaZobrazeni {
00032   public int cisloKroku = 0;  // číslo kroku, ke kterému změna patří
00033   public int operace = 0;  // udává operaci a typ prvku, který se bude měnit
00034   public int tabulka = 0;  // číslo tabulky
00035   public int radek = 0;  // řádek tabulky nebo počet řádků při změně rozměrů
00036   public int sloupec = 0;  // sloupec tabulky nebo počet sloupců při změně rozměrů
00037   public String novyObsah = null;  // nový obsah buňky v tabulce nebo políčka s proměnnou
00038   public String puvodniObsah = null;  // obsah buňky tabulky nebo políčka s proměnnou před změnou
00039   public Color barvaTextu = null;  // nová barva buňky v tabulce
00040   public Color barvaPozadi = null;  // nová barva pozadí buňky v tabulce
00041   public Color puvodniBarvaTextu = null;  // barva buňky v tabulce před změnou
00042   public Color puvodniBarvaPozadi = null;  // barva pozadí buňky v tabulce před změnou
00043   public int smer = 0;  // směr posuvu řádku v tabulce
00044   public int pocet = 0;  // počet posuvů řádku v tabulce
00045   public int puvodneRadku = 0;  // počet řádků v tabulce před změnou velikosti
00046   public int puvodneSloupcu = 0;  // počet sloupců v tabulce před změnou velikosti
00047   public int cislo = 0;  // dle operace (číslo bloku / řádku / proměnné / textu)
00048   public int puvodniCislo = 0;  // číslo před změnou
00049   
00050   /**
00051    * Konstruktor pro objekt s informacemi o změně hodnoty v buňce tabulky
00052    *
00053    * @param krok Číslo kroku, ke kterému změna patří
00054    * @param operaceZ Prováděná operace
00055    * @param tabulkaB Tabulka, v níž se buňka nachází
00056    * @param radekB Řádek, v němž se buňka nachází
00057    * @param sloupecB Sloupec, v němž se buňka nachází
00058    * @param novyObsahB Nový obsah buňky
00059    */
00060   public ZmenaZobrazeni(int krok, int operaceZ, int tabulkaB, 
00061                         int radekB, int sloupecB, String novyObsahB)
00062   {
00063     // uložení hodnot do proměnných třídy
00064     cisloKroku = krok;
00065     operace = operaceZ;
00066     tabulka = tabulkaB;
00067     radek = radekB;
00068     sloupec = sloupecB;
00069     novyObsah = novyObsahB;
00070   }
00071   
00072   /**
00073    * Konstruktor pro objekt s informacemi o změně barvy buňky tabulky
00074    *
00075    * @param krok Číslo kroku, ke kterému změna patří
00076    * @param operaceZ Prováděná operace
00077    * @param tabulkaB Tabulka, v níž se buňka nachází
00078    * @param radekB Řádek, v němž se buňka nachází
00079    * @param sloupecB Sloupec, v němž se buňka nachází
00080    * @param barvaTextuB Nová barva textu v buňce
00081    * @param barvaPozadB Nová barva pozadí buňky
00082    */
00083   public ZmenaZobrazeni(int krok, int operaceZ, int tabulkaB, 
00084                        int radekB, int sloupecB, 
00085                        Color barvaTextuB, Color barvaPozadB)
00086   {
00087     // uložení hodnot do proměnných třídy
00088     cisloKroku = krok;
00089     operace = operaceZ;
00090     tabulka = tabulkaB;
00091     radek = radekB;
00092     sloupec = sloupecB;
00093     barvaTextu = barvaTextuB;
00094     barvaPozadi = barvaPozadB;
00095   }
00096   
00097   /**
00098    * Konstruktor pro objekt s informacemi o posuvu řádku tabulky
00099    *
00100    * @param krok Číslo kroku, ke kterému změna patří
00101    * @param operaceZ Prováděná operace
00102    * @param tabulkaP Tabulka, v níž se bude posouvat řádek
00103    * @param radekP Posouvaný řádek
00104    * @param smerP Směr posuvu
00105    * @param pocetP Počet posuvů
00106    */
00107   public ZmenaZobrazeni(int krok, int operaceZ, int tabulkaP, int radekP, 
00108                         int smerP, int pocetP)
00109   {
00110     // uložení hodnot do proměnných třídy
00111     cisloKroku = krok;
00112     operace = operaceZ;
00113     tabulka = tabulkaP;
00114     radek = radekP;
00115     smer = smerP;
00116     pocet = pocetP;
00117   }
00118   
00119   /**
00120    * Konstruktor pro objekt s informacemi o změně rozměrů tabulky
00121    *
00122    * @param krok Číslo kroku, ke kterému změna patří
00123    * @param operaceZ Prováděná operace
00124    * @param tabulkaZ Tabulka, jejíž rozměry se mají měnit
00125    * @param radku Nový počet řádků tabulky
00126    * @param sloupcu Nový počet sloupců tabulky
00127    */
00128   public ZmenaZobrazeni(int krok, int operaceZ, int tabulkaZ, int radku, int sloupcu)
00129   {
00130     // uložení hodnot do proměnných třídy
00131     cisloKroku = krok;
00132     operace = operaceZ;
00133     tabulka = tabulkaZ;
00134     radek = radku;
00135     sloupec = sloupcu;
00136   }
00137   
00138   /**
00139    * Konstruktor pro objekt pro uchování informací o změně hodnoty proměnné
00140    * nebo popisku
00141    *
00142    * @param krok Číslo kroku, ke kterému změna patří
00143    * @param operaceZ Prováděná operace
00144    * @param cisloP Číslo proměnné nebo popisku
00145    * @param hodnotaP Nová hodnota proměnné nebo popisku v řetězci
00146    */
00147   public ZmenaZobrazeni(int krok, int operaceZ, int cisloP, String hodnotaP)
00148   {
00149     // uložení hodnot do proměnných třídy
00150     cisloKroku = krok;
00151     operace = operaceZ;
00152     cislo = cisloP;
00153     novyObsah = hodnotaP;
00154   }
00155   
00156   /**
00157    * Konstruktor pro objekt pro uchování informací o:
00158    * - výměně bloku v panelu s algoritmem
00159    * - změně zvýrazněného řádku v poli s algoritmem
00160    * - změně obsahu pole s nápovědou
00161    *
00162    * @param krok Číslo kroku, ke kterému změna patří
00163    * @param operaceZ Prováděná operace
00164    * @param noveCislo
00165    */
00166   public ZmenaZobrazeni(int krok, int operaceZ, int noveCislo)
00167   {
00168     // uložení hodnot do proměnných třídy
00169     cisloKroku = krok;
00170     operace = operaceZ;
00171     cislo = noveCislo;
00172   }
00173 }  // public class ZmenaZobrazeni
00174 
00175 /*** Konec souboru ZmenaZobrazeni.java ***/

Generováno čt 3. bře 2011 13.55:32 pro projekt Aplet pro demonstraci Boyerova-Mooreova algoritmu - programem  doxygen 1.7.1